Whaaaaat!?


Klockan är 07:19 och solen strålar över Kulla vägskäl! Helt otroligt, imorgon åker nog solbrillsen ner i väskan. Idag var det dessutom premiär för skinnjackan. Ljuva vår!
Dagen har än så länge börjat bokstavligt talat strålande som sagt. Trots att jag gick å la mig mycket senare än vanligt igår efter en kvällsfika med fina Vida, så kom jag upp i tid och fångade dessutom bussen INNAN den åkt till Höganäs, vilket i princip, aldrig, händer. När jag sen kom till Vaxholm låg Nämdö-båten så nära väntsalen att jag i en halvtimme kunde sitta och surfa på deras nät och kolla på Youtube-klipp. Bestämde mig sedan för att köpa en kaffe, vilken hade så otroligt god smak och massa crema dagen till ära. Klev på en VARM buss för omväxlings skull, då 7 bussen oftast brukar vara tagen direkt från garaget och därmed närmare Antarktis än ekvatorn. Hur som helst, idag var den varm och jag har till och med två säten för mig själv. Jag och min kaffe. God morgon!














Kommentera inlägget här: