Lördag

Lördagen går mot sitt slut och jag tänkte mest bara sammanfatta denna soliga, blåsiga glittriga lördag. Bäst gör jag nog det i bilder, så här kommer det!
Det har varit soligt och många plusgrader hela dagen. mamma och jag satt till och med ute vis källaren och solade våra spöklika nunor.
Eat your greens tänkte jag och slängde ihop en vårig-wok
Jag tog min första lilla promenad på 200 år kändes det som och fann årets första tussilagor.
Nu på kvällen har det varit Melodifestivalsfinal, och i och med detta pimpade jag Provivan och serverade denna i högt glas. Fint va?
Alcazar vann inte som jag önskat, men men vi får helt enkelt önska Sanna lycka till i Köpenhamn i maj!
elin:

den där provivan ser fett lyxig & god ut ju :)
Trodde först att det var en drink ^^

sophie:

den där woken kan du gärna få göra till mig!

Kommentera inlägget här: