Fredag

Halloj bloggen.
Vädret höär i Sverige har mest största sannolikhet Problem Med Skrivaren just nu. Från att ha pulsat i nästan 2 dm snö på torsdagen till barmark, 11 grader och strålande sol på fredagen. Inte konstigt att man blir snurrig. Men jag klarar verkligen inte. Det lite varmare vädret är helt i min smak, och åter igen tackar jag mig själv för att jag redan i januari började med mina antihistaminer vilket betyder att jag redan nu byggt upp en blockad mot pollen. Som sagt, första året någonsin jag faktiskt är ute i tid med detta haha.
Igår gik jag tidigare från Mando och struttade runt i Gallerian för att kika lite på den nyöppnade butiken River Island. Jag säger bara RIP plånboken. Så mycket fint!
 
Kvällen spenderades i fåtöljen framför Lets Dance med en ny Ben & Jerry's!
 
Den var supergod, hade dock kunnat vara aningen mer homung i men annars toppen!
Kommentera inlägget här: