Dagarna som gått

Nu är det några dagar sedan jag skrev sist. Vad har hänt då?
Det har varit fint väder senaste dagarna och det ska bli ännu bättre nu till helgen. 
Imorse slogs jag av en enastående soluppgång. Och om ni går in på Tynningöbladet så kan ni se att även webbmastern där tyckte att min bild var fin. Jag heter tydligen Sophie enligt honom dessutom, men det är en annan femma.
 
När jag kom hem idag hade mamma bakat Hallongrottor som hon ska ta med till Farmor imorgon.
 
Imorn är det fredag igen. Veckorna flyger fram. Idag är det alltså 21 dagar kvar till vårturlistan. Så skönt det ska bli. Men hur som helst, fredag imorgon, och min fina vän malinski har fyllt år så det blir middag hemma hos henne. Jag älskar att vara hos Malin, förutom att hon är en väldigt fin vän så är det alltid så mysigt hos henne ch hennes familj. Ska bara fudera ut vad jag ska ge 23-åringen i present :)
Kommentera inlägget här: