Aldrig ge upp

 
 
Först hette det krasch. Jag täker på det Malaysiska(stavning?) flygplanet MH370. När ett plan försvinner från radarn förstår jag att det i 99,9% av fallen rör sig om en oerhörd tragedi och krasch. Men när ett plan inte hittas. Inga vrakdelar inga oljefält, vad har då hänt? Jag minns att jag omedelbart var skeptisk till att planet verkligen krachat när jag hörde det för cirka en vecka sen. Ju längre tiden går, desto underligare ser allt ut. Jag följer nyhetsflödet nästintill slaviskt. Vad har hänt? Jag tror fortfarande att planet inte kraschat. Jag vet inte vad jag vågar tro om passagerare, besättning etc... vad som är säkert är att ett plan inte bara kan försvinna. Och så länge det inte är funnet, tänker jag inte sluta tro att denna underliga historia på något vis kan sluta lyckligt. Pray for MH370...
Kommentera inlägget här: