Söndagsgörat


Söndagsutmaning är god.
Lägenhetsvisningen i Fruängen, var helt sjuuuuukt fin! Det fanns ett minus och det var att balkongen var belägen precis vid en lite större trafikerad väg. Men som sagt, det enda minuset jag kunde finna. Åh vad jag längtar efter ett eget place!
Efter detta spektakel begav jag mig på både utmanings och nostalgifika med finaste Linda. Allt var supermysigt! När vi skulle ta oss från T-Centralen sedan hade dock något verkligt tragiskt inträffat. Det ör knte många gånger man som Stockholmsbo får uppleva ett nästan helt tyst T-Centralen, trots att det är helt fullt av människor. Idag stoppades all trafik på en av perrongerna då en person hoppat framför en av vagnarna. Detta skedde precis i samband med att vi infann oss på stationen. Personer så chockade att de grät. Vita liksäckar plockades fram och snabbt insåg man hur skört livet ändå kan vara...
Anonym:

Avundas dig inte som springer runt på visningar, been there, done that ;) däremot är Hägersten (av vad jag erfarit) toppen! Har dock inte kollat ute i Fruängen då jag tyckte att det var för långt bort men lägenheterna kring midsommarkransen, Telefonplan och aspudden (i synnerhet) går ofta(st) långt över utropspris och är dessutom ofta konstigt planerade (antar att det är ettor och tvåor du är ute efter) så jag förstår att du tittar i hela området. Om möjligt, håll ut till juni-juli så är det inte lika hetsigt längre.

Kommentera inlägget här: