Söndag

Så var det söndag igen. Jg tänkte snart släcka då klockan ringer 05:30 imornbitti, men en snabb update om läget tänkte jag ge er. 
 
Så tog ju även herrarna guld i stafetten. Curlingherrarna i semi, likaså damkronorna i hockeyn. Sverige är helt klart på frammarsch i OS. Jag satt på 670 när herrarna körde sin stafett. Jag var så nervös att jag knappt vågade kolla twitterflödet. Jag hade dock min egna kommentator vid namn Henrietta på andra isdan SMSet som uppdaterade mig. Hellner och Kalla. Sicka bragdåkare! 
Så efter detta nervkittlande moment och fläng på stan firade jag med detta:
 
Satt och knåpade på lite skrift under min egna tid. Skickade även muffinsbilden till min behandlares mejl, som jag får i läxa varje gång. Lite knäppt tycker jag, men jag gillar ju att fota, och fotar ju ändå alltid min mat så det gör inget. Innan jag begav mig mot båten hade jag bestämt mig för att köpa en ny smak på Provivan. Jag älskar Proviva. När jag var inlagd på heldygnsvården valde behandlarna/matpersonalen vilken smak det skulle vara till varje måltid. Det fanns alltid bara en, vilket gjorde att jag nu testat igenom de flesta. Det kommer dock nya titt som tätt. Persika var den jag skulle slå till på idag:
             
 
 
 
 
 
Helt klart 5/5!
elin:

Sv: Men sophia, du är snygg!!! :D

Kommentera inlägget här: