Täjsdag!

(Tisdag)
Dagen började aningens bättre (och bättre tidsmässigt) än igår. Igår fick jag erfara att missa bussen, missa båten och vilket sedan ledde till att jag fick lifta ikapp 2 bussar till kulla Vägskäl och sen springa i 180 till Mando från bussen för att hinna äta frukosten... Hur som helst. Idag tog jag till och ed bussen vid brevlådorna!
Morgonmöte i vintertrafiken cirkus 06:50.
 
Jag slutade mycket tidigare på mando idag efter mycket krigande. Jag styrde kosan mot Malin och Morris, på deras jobb hängde vi sedan en bra stund, hur trevligt som helst. Jag fick massor av ny energi och ett überfint armband! :)
(Det bruna)

Imorgon har jag sovmorgon från Mando. Då jag INTE fick gå tidigare, lyckades jag övertala att få börja senare istället. Haha. Bra deal. Så jag kommer dit till lunchen.
Riktigt skönt!
Kommentera inlägget här: