Perfekta lilla lördag

Soliga fina lördag. Började dagen med lång och stor frukost med mamma. Och du milde vilken mängd kaffe jag lyckades sörpla ner! Togg mitt picknick pack (tidning och mobilen) ner till källarhörnet och solade mig röd om näsa och kinder. Spatserade in till staden (via buss och båt) mötte upp underbara Henrietta. Vi spatserade i sin tur vidare till Gamla Stan och slog oss ner på ett mysigt café, med Ceasarsallad, kaffe och vin. Bästa kombon. Väl hemma har jag ätit kopiösa mängder marshmallows. Må-illa-varning på den haha. Fin dag helt enkelt. 
Pollen i massor.
Bästa salladen! Dessutom mottog jag en komplimang av Herren bakom kassan, han leggade mig och sa att jag såg ung ut. När han väl tuttat på mitt leg sa han ; WOW. Haha
Henrietta!



rememberthiis.blogg.se:

Härligt :D

Kommentera inlägget här: