Freeeeedag

Nyduschad, nykoffeinierad och sittandes på bussen mot Danderyd. Vad har hänt de senaste dagarna? Just nu, verkligen precis nu har björkpollen sin mest intensiva period och hade det inte varit för aerius hade jag förmodligen blivit eremit. Visst känner jag av att det är pollen, men alltså ni förstår inte skillnaden mot när jag var barn! Men hur som helst, igår på Apoteket mötte jag en man med liknande mina problem, ich han handlade nåt receptfritt vilket för mig vore som att kasta pengar i sjön, så jag stoppade honom och berättade min version. Han var oerhört tacksam och skulle genast kolla upp! 
Kikade även förbi Kungsträdgårdens körsbärsblommor och visst är det vackert? 


Här ser vi även min lite annorlunda hållplats om morgnarna. Fint även detta va?
Idag var det tjockdimma, och jag började undra om Tynningöbussen möjligtvis hade radar, så att de skulle hitta mig i skogen 

Men det gick ju bra.
När jag kom till Vaxholm hade dimman flyttat på sig en bit och bildade en oroligt häftig vy. Som en vägg att åka in i. In i dimman! Bokstavligt talat. 


Matilda:

Vackra bilder!

Kommentera inlägget här: