Jag, en fruktsallad???

Josse kör en mer 90 gradervinkel, medan jag är ute och flaxar...(?) Här måste vi öva oss lite tror jag ;)
 
Häromdagen hade jag precis duschat, smörjt in mig och var på väg ut när Josse knackade på dörren. Jag tog tag i mina saker och sprang ut i köket för att hämta matsäck. Just då kommer Theo ut genom sin dörr och utbrister; VAD GOTT DET LUKTAR! Tack för att jag bor med en tjej! Värsta fruktsalladen!!! 
Man tackar! ;)
Nu sitter jag här igen, nyduschad innan skolan. Jag börjar inte förr än 10:00, men kvart över nio ska jag och Josse träffas och gå och hämta lite broschyrer hos STA travel. Vi ska förmodligen bestämma oss exakt om hur vi gör på lovet som är om mindre än 2 månader!
Första lektionen jag har är Introduction to creative advertising en lecture på 2 timmar. Efter det blir det lunch innan det är dags för Introduction to journalism och efter det även Communication and thoughts. Jag slutar 19:00 idag, och kommer förmodligen vara helt död. Men när jag slutar ska jag möta upp Daryl och vi ska gå över till Gustaf på Ugnspannkaka och filmkväll. Det blir en himla bra dag det här :)
Kommentera inlägget här: