Lördagsmorgon

Tjena bloggen!
Äntligen helg! Igår var en mycket trevlig dag med jobb på scouterna, lunch på Herrmans med mamma och Anika från USA. Efter det mötte jag upp bästaste Linda i Varreholm och vi satte oss på Kabyssen i solen med massa glas rosé. Efter 2 timmar var vi så glada i hatten att vi skrattade hela vägen till Systembolaget och köpte på oss lite mer. Med orden: Nu skärper vi oss! Innan vi gick in. Underbara Linda! Haha. Efter det åkte jag hem och var hemma i ca 20 minuter innan jag slängde mig på båten mot Vaxholm igen för en filmkväll :)
Jag sitter just nu med min müsli och knäckebrödsmackor. Strax dax för en löptur i det varma vädret.
Lite senare idag blir det Eurovision Song Contest och vinkväll med finfina polers! Kom igen nurå Loreeeeeeen! :)
De senaste dagarna har jag:
Klätt mig i underbara Odd Molly
Missat båten med 1 minut, men liftat med en annan båt som egentligen inte skulle förbi Höganäs, men som körde mig ändå. Tummen upp för Norrskääääääär! :)
Insett att jag bor på världens vackraste plats när det ser ut såhär klockan 07 en morgon påväg till jobbet. Mitt hjärta blöder.
Evelina:

hörru nu tycker jga att du uppdaterar lite för dåligt unga dam!



Puss från Evelina som saknar dej!!!

Kommentera inlägget här: