Måndag och ny vecka

Hej kära läsare! Lite dåligt med skrivelser i detta forum just nu...
Förra veckan var inte den roligaste kan jag meddela. Eftersom jag och min behandlare lite allt som oftast har olika åsikter slutade våra konversationer lite för ofta väldigt högljutt just förra veckan. Vi lyckades dock komma fram till något slags kompromiss som varken jag eller hon gillade, haha. Det var därför vi kunde enas om detta. Att skrika tillhör inte riktigt min natur men jag blir så förvirrad och vet inte om det är sjukdomen eller Sophia som skriker till slut. Hur som helst. Kag krigade igenom veckan och utmanade mig själv. Här kommer lite pics!
Fikafredag

Momma var här så vi använde finporslinet på lördagen

Gjorde iordning en egenskapad sushiinspirerad rätt.
Favoritfrulle. Müsli med massa frukt.

En chevrésallad till lunch 
Söndagsmellis

Momma har dessutom lärt sig att äta sushi!!! Vilket vi firade med sushi från bästa Flow!



Elin:

DET SER FETT GOTT UT!

Kommentera inlägget här: