Bloggar jag följer

Klicka på bilderna för att komma till bloggen
Kristine Ullebo
Den norska superbloggaren jag hittade någon gång i somras. Kjempefina bilder och en härlig energi!
 
Kenzas
Den svenska bloggstjärnan som varit med i många år nu. Dösnygg!
 
Blondinbella
Har vuxit upp från provoktationsträsket och är idag en av de mest drivna männiksor jag vet om. Dessutom mamma.
 
Dessie
Den enda av de gamla "fjortis"-bloggarna jag fortfarande följer så gott som dagligen. Det är något som fått mig att vilja fortsätta läsa om hennes dag. Om en månad blir hon mamma.
 
Victoria
Min supersnygga vän från ön som just nu gör en oförglömlig resa i Australien.
 
Zara Larsson
Det svenska musikaliska stjärnan. Dösnygg, råbra, och egen.
(By the way så måste jag ha den här bikinin.)
Kommentera inlägget här: