En bättre söndag

Förutom att jag säkert var aningen hög på värktabletter, då magen protesterade kritiskt till livet just denna soliga söndag, så var dagen underbar. 
Jag åt en lång frukost innan jag begav mig mot Vaxholm för att möta Linda och Totte.
Vi tog en supermysigt, helt galet varm promenad genom stan innan vi tog bilen bort till världens bästa sushi. Vi köpte T/A och dukade upp till sushifest.

Som De kaffeälskare vi är, drack vi både vanligt brygg på maten, för att sedan toppa med en chai-nespresso, som världens bästa barista ordnade åt mig.
(Strax efter att denna bild tagits drack jag min första klunk, och fick så mycket skum på näsan att jag brast ut i ett stort skratt vilket i sin tur betydde skumfontän från min mun. Jag tror vi lyckades roa även De andra i huset med den brandsläckaren. Haha.
Båten hem spenderades längst fram på Waxholm I med en blåbär och vit chokladmuffin. Som jag dock åt upp helt först hemma.

En bra söndag helt enkelt!
Kommentera inlägget här: