Det där med olika typer av kärlek

Jag överlevde ju då med nöd och näppe även sista dagen på triatlon. En ny experience så att säga... haha. Alltid blir man lite starkare.
Men jag ska nu prata om det som på senaste tiden tagit upp min tid. Förutom uni och jobb förstås. 
Jag har gått och blivit kär. Alla har i alla tider pratat om det där. Det där abstrakta som inte riktigt går att ta på, och inte går att förstå förr än man själv fått uppleva det. Bullshit har jag tänkt. Fram tills nu. Tills jag den där dagen vaknade upp och förstod vad som höll på att hända. Sen är ju inte livet en dans på rosor bara för att man funnit något så fint. Kärlek om något är ju komplicerat så in i helvete. Just nu vet jag inte alls mycket mer än att jag är det. Kär alltså. Vart det leder, hur det slutar, om det börjar, det är det nog ingen förutom stjärnorna som vet. 
 
En annan typ av kärlek är ju den jag har till kläder. IDAG, IMORSE kom mitt specialbeställda Odd Molly paket ända från Sverige. En sucker som man är. Jag är totally in love med den här också. Leendet är ett kärlekens leednde. x2...
 
 
 
Imorse hade jag btw Catch up coffee cake med Carl. Rätt så smarrig frukost eller vad säger ni???? :)
 
Och jag kan ju berätta. Att Mr X, japp han är alldeles underbar. Fin och omtänksam. Det går liksom inte riktigt att förklara. Precis så som det ska vara :)
 
Kommentera inlägget här: