When you want something you've never had, you have to do something you've never done

 
sara:

Hej Sophia!
Jag hittade din blogg då jag googlade friskskriven Mando och jag blev så glad av att läsa dina inlägg! Du verkar vara en så fin person och jag beundrar din resa (både mot friskheten och till Australien!)
Jag hoppas inte du tycker det är jobbigt att få sådana här komentarer.
Jag har själv en ätstörning och har under ganska lång tid gått i behandling på Mandometerkliniken.
Men jag står bara och stampar, jag är rädd och tappar motivationen. Det är inte så att jag inte vill bli frisk. Jag vill komma vidare, jag vill bli frisk på riktigt, kunna äta allt, våga lyssna på kroppen, våga ta det lugnt, våga hänga med kompisar på äventyr, kunna resa, orka plugga, men något fattas för att jag ska kunna komma vidare och nå dit. Detta är kanske jättemycket begärt och du måste säga nej om du inte vill eller orkar.

Jag undrar om du skulle vilja ha lite mejlkontakt med mig, dela lite erfarenheter från din väg mot friskheten, kanske ge lite tips och tänkvärt. det skulle hjälpa mig så mycket och jag vore dig evigt tacksam.
Kram sara

Kommentera inlägget här: