Världens lugnaste Lördag

 
 
Hade det funnits ett pris för världens lugnaste lördag hade jag utan tvekan vunnit förstapris, 3 gånger om. Jag var så trött när klockan ringde imorse och jag kan medge att det suttit i hela dagen, så nu sitter jag här klockan 21 en lördagkväll och funderar på om jag ska ta å krypa till kojs. Det brukar dock ta cirka två timmar från att den tanken kommer upp i huvudet tills att jag faktiskt ligger i sängen, men det är en annan femma. 
Imorgon ska jag upp oc jobba i hamnen igen så det behövs ju sannerligen energi...
 
Dessutom har jag ju köpt vackraste bebisen!!! En On parle de vous! Jag ska visa den också, kom ju på att jag inte visat väskan ännu heller... haha. Får bli veckans projekt. Ska försöka ta mig till kandensiska ambassaden på måndag så att jag blir helt klar med ansökan. 
 
Puss hejje!
Kommentera inlägget här: