Nytvättat

 Åh ljuva söndagskväll!
 
Ligger i min nybäddade säng med nytvättade lakan. Doftar hur gott som helst. Mitt rum är nystädat hela det, och igår fick jag bästa överraksningen av mina roomiesar. För tro det eller ej mamma, men jag är den mest ordentliga och städade i hushållet. Men igår när jag kom hem från ett helt galet hektiskt lördagspass på jobbet, 11 timmar i sträck utan paus, sjukt busy hela dagen, så hade Anne och Sophia städat hela huset!!! Hur gulligt är inte det liksom??? Jag köpte med mig lite smörpopcorn hem till dem idag, som tack.
 
Hur som haver... jag var så trött när jag slutade jobba igår, hungrig som en varg eftersom vi inte hade haft tid med någon paus, slängde jag i mig 3 mål mat vid 12 på natten innan jag däckade i sängen.
 
Imorse vaknade jag upp till en egengjord dunderfrukost innan jag lunkade iväg till Mooloolaba och hem till Antonia, Li och Madde för en förmiddagskafe på balkongen. Hela Douglas st-huset kom på besök också. Himla mys!
 
Japp det är havet i ser bakom grabsen!
 
Jag har en essay som ska vara klar imorgon, som jag skrivit på nu ikväll sen jag kom hem från jobbet. Ska åka till uni och fixa klart den imorn, men först hoppa jag på en surf och lite strandhäng!
Kommentera inlägget här: