Mid semester Break Del 1 Whitsundays Dag 3

Dag 3 var våran vilodag. Inga planer och inget inbokat. Vi skulle bara slappa. Vi kände oss nästan som pensionärer när vi redan klockan 9 var ombytta och klara för stranden. Vi traskade ner och lade oss i solstolarna...
 
Vi möttes av det här och kände att detta kunde bli en bra dag
 
Daryl ville spela Volleyboll
 
Någon gång mitt på dagen blev jag lite hungrig. Gissa vad jag gjorde då? Inte gick jag till Seven eleven och köpte ett kesomellanmål inte... Jag bad en av dem som jobbade på resorten att ta ned en kokosnöt från trädet och göra ett hål i den åt mig. Jag fick ett sugrör, och så var det bara att dricka. Hur nyttigt?! och hur GOTT!?
 
 
Daryl och jag stack både ut och paddlade och körde trampbåt. När vi var ut med trampbåten simmade det förbi en val lite framför oss och sprutade vatten. Vi båda bra tittade på varandra, och vi insåg att vi tänkte samma sak båda två. OVERKLIGT!
 
 
Kokosnötsöppning
 
Malin och hennes kokosnöt
 
Och så Jossan förstås
 
 
Som sagt, så chillade vi himmelskt mycket denna dag, och jag tror att vi hade en TV-kväll med nudlar och X-factor på kvällen. Vi skulle ju upp tidigt nästa morgon. Allt skulle vara packat tidigt som tusan och vi skulle åka till en av världens vackraste stränder...
Kommentera inlägget här: