Torsdag 10/-2012

Det där med att tiden flyger iväg, ja ibland känns det nästan som om livet tagit Red Bull och fått vingar. 2 veckor har det nästan gått sedan jag skrev något här sist. Vad har kommit i mitt livs väg?
Sjukt helvetes jävla mycket pollen. Inte en allergiker kan ha missat detta. Tack och lov har jag världens bästa dunder-receptbelagda-medicin. Aerius. Igår hade det dock regnat så luften idag kändes någorlunda andningsvänlig och i och med detta sprang jag in ett nytt personbästa på förmiddagen idag innan jobbet. Har kommit på, att om jag ska träna, så är det bästa för mig att göra det på förmiddagen. Helt enkelt. Förutom sjukt helvetes jävla mycket pollen, så är det minst lika mycket jobb på KFUK-KFUMs scoutförbund som gäller för mig ATM... 8-21 i måndags 09:30-21 i tisdags. Jag är helt slut i pallet, men det är bara att köra ända in i kaklet nu innan jag slutar. Den.där.ansökan.ska.bli.klar!
Kommentera inlägget här: