Jamen tjaaaaa livet!

Redan onsdag!
Vilken dag! Började dagen med att åka till jobbet och köra första riktiga "sommarpasset" i hamnen. Allt va lite såhär: Va fan hände nu??? Haha allt konstigt som kunde hända, det hände, men vi hade så roligt och löste allt. Alltså, nemas problemas.
Dagsavslutet stämde på kronan och för det belönade jag mig själv med en stor mjukglass med strössel, innan jag sprang bort till mina vänner på Silverö, och med dem hängde jag hela kvällen på Skärgårdsbåtens dag, med grillning på taket och många skratt. Right where I belong.
Segelfartyget Belle Ami kom och la till idag. De vet då sannerligen hur en hamnkapten ska charmas. Nybakta kanelbullar!
Red sky at night, sailors delight...
Nu vet jag vad som är viktigt här i livet. Det är en hemlighet. För den måste finnas med hjälp av själva upplevelsen :)
Kommentera inlägget här: