Mitt liv stavas inte längre xFM...

Tjaba tjena hallå!
Ursäkta frånvarandet. Men faktum är, att jag jobbat något så fruktansvärt de senaste fyra veckorna. jag har arbetat för att få ihop KFUK-KFUMs Scoutförbunds Extra Förbundsmöte. Du milde vilket jobb. jag har jobbat från 07-17:30 nästan varje dag, plus att jag jobbade både lördag och söndag denna helgen som var (det var då Extra FMet var) Allt flöt på, några småmissar, men inget som inte gick att ordna. Dock är det ju alltid svårt att se nyanserat på problem när man är så trött som jag var under helgen, men som sagt allt löste sig. Jag hade ju varit ansvarig för ombudsfullmakterna, så jag fick sitta med ombudsgranskarna i en och en halv timme. Men vet ni vad, det gjorde INGENTING, dena ena var typ 25 och assnygg. Helt galet. Jag blev kär i ett utseende.
Puss puss så länge!
Bild tagen av S, en något nervös och stressad Sophia under lunchen i lördags

Men såhär glad och lättad kände jag mig när det var över och fixat! Till och med beröm från styrelsen. Fett med nöjd!
Kommentera inlägget här: